Κυριακή 2 Νοεμβρίου 2008

Εκλογή νέου Διοικητικού Συμβουλίου Ένωσης Καλυμνίων Αττικής

Γιώργος Ι. Κασσάρας
Θεμιστοκλέους 57
174 55 ΑΛΙΜΟΣ
Email:giorgos.kassaras@pasok.gr

Προς τον Πρόεδρο της Ένωσης Καλυμνίων Αττικής
κ. Ζαραφωνίτη Γιώργο
Πατησίων 46 - ΑΘΗΝΑ

Αγαπητέ κ. Πρόεδρε,

Δεχθείτε τα θερμά μου συγχαρητήρια για την εκλογή σας στο αξίωμα του Προέδρου της Ένωσης Καλυμνίων Αττικής. Παρακαλώ να διαβιβάσετε τα συγχαρητήρια και τις ευχές μου σε όλα τα μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου.

Είμαι βέβαιος ότι ο Σύλλογος υπό τη νέα Διοίκηση, θα συνεχίσει και θα διευρύνει περαιτέρω το σημαντικό έργο των προηγουμένων διοικήσεων.

Γιατί ο Σύλλογος μας, εκτός από τόπος συνάντησης, γνωριμίας, ανταλλαγής απόψεων των συμπατριωτών μας, διατήρησης της πολιτιστικής μας κληρονομιάς και προβολής του νησιού μας, μπορεί να γίνει ένα ισχυρό μέσον πίεσης για την επίλυση των μικρών αλλά και των μεγάλων προβλημάτων που ταλανίζουν το νησί μας και τους ακρίτες συμπατριώτες μας.

Παράλληλα μαζί με τους συλλόγους των άλλων νησιών και με το συντονισμό της Ομοσπονδίας Δωδεκανησιακών Σωματείων, μπορούμε να διεκδικήσουμε λύσεις για τα κοινά προβλήματα των νησιών μας.

Κύριε Πρόεδρε, είμαι βέβαιος ότι όλα τα μέλη του Δ.Σ. αλλά και εσείς λόγω της πολύχρονης εμπειρίας σας, θα συμβάλετε τα μέγιστα στην επίτευξη, των κοινών, των Καλυμνίων, στόχων.
Σε αυτή σας την προσπάθεια είναι αυτονόητο ότι θα είμαστε μαζί, γι’ αυτό θα ήθελα, όπου θεωρείτε ότι μπορώ να είμαι χρήσιμος, να μη διστάσετε να υπολογίζετε και τις δικές μου μικρές δυνάμεις.

Κλείνοντας αυτό το μικρό σημείωμα, σας στέλνω θερμούς πατριωτικούς χαιρετισμούς και εύχομαι μέσα από την ψυχή μου καλή δύναμη σε όλους σας και καλή δουλειά.

Με εκτίμηση
Γιώργος Ι. Κασσάρας

1 σχόλιο:

Evdokia είπε...

Εκ μέρους του Δ.Σ. της Ένωσης Καλυμνίων Αττικής , σας ευχαριστούμε για τις ευχές σας,το ενδιαφέρον σας και την συνεχή παρουσία σας στο πλευρό του συλλόγου μας.
Προσβλέπουμε στην συνέχιση της καλής και εποικοδομητικής συνεργασίας μας για τα θέματα της Καλύμνου και της Δωδεκανήσου.
Ευδοκία Βουβάλη
Γεν. Γραμματέας