Δευτέρα 13 Ιουλίου 2009

Μήνυμα συμπαράστασης προς την Ένωση Αστυνομικών Υπαλλήλων Δωδεκανήσου

ΓΙΩΡΓΟΣ Ι. ΚΑΣΣΑΡΑΣ
ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΟΣ- π. ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑΣ ΕΦΟΡΙΑΚΩΝ
ΜΕΛΟΣ ΔΙΑΤΟΜΕΑΚΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ

Προς τον Πρόεδρο της
Ένωσης Αστυνομικών Υπαλλήλων Δωδεκανήσου

Κύριε Πρόεδρε,

Περιοδεύοντας καθημερινά εδώ και πολύ καιρό σε όλα τα νησιά του Νομού διαπιστώνω από πρώτο χέρι τις αντίξοες συνθήκες κάτω από τις οποίες εργάζονται οι συνάδελφοι σας, καθώς και τις υπεράνθρωπες και επίπονες προσπάθειες που καταβάλουν, υπερβάλλοντας εαυτόν, προκειμένου να ανταποκριθούν στα πολυσχιδή καθήκοντά τους.

Η αστυνομική παρουσία στα Δωδεκάνησα οφείλεται αποκλειστικά στον πατριωτισμό των συναδέλφων Αστυνομικών αφού η Πολιτεία δυστυχώς λάμπει με την απουσία της. Η έλλειψη προσωπικού, μέσων και στοιχειώδους σχεδίου για την αντιμετώπιση του τεράστιου προβλήματος της λαθρομετανάστευσης, έχει οδηγήσει στα όρια της αντοχής τους, τους Αστυνομικούς Υπαλλήλους οι οποίοι πέραν όλων των άλλων αντιμετωπίζουν και προβλήματα υγιεινής και ασφάλειας.

Κύριε Πρόεδρε,

Σας παρακαλώ να μεταφέρετε στους συναδέλφους σας, την ειλικρινή συμπαράσταση και αλληλεγγύη μου στον δίκαιο αγώνα σας, που δεν είναι αγώνας μόνο δικός σας. Είναι αγώνας όλων μας, για επιβίωση, ασφάλεια και καλύτερη ποιότητα ζωής.

Οι ακρίτες νησιώτες, που φυλάμε Θερμοπύλες στο Αιγαίο, απαιτούμε τουλάχιστον ανθρώπινες συνθήκες εργασίας για τους δημόσιους λειτουργούς, αξιοπρεπείς υπηρεσίες στα νησιά μας και κυρίως να νοιώθουμε ασφαλείς στον τόπο μας. Δεν επαιτούμε. Η Πολιτεία μας οφείλει και πρέπει να δώσει ό,τι χρειάζεται για να κρατάμε ζωντανά αυτά τα νησιά.

Σήμερα δεν κατάφερα να είμαι κοντά σας, όμως η σκέψη μου είναι σε εσάς και ενώνω και εγώ, με τη μικρές μου δυνάμεις, τη φωνή μου με τη δική σας στο δίκαιο αγώνα σας.

Καλή δύναμη σε όλους
Γιώργος Κασσάρας

Δεν υπάρχουν σχόλια: