Δευτέρα 10 Σεπτεμβρίου 2007

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΓΙΩΡΓΟΥ ΚΑΣΣΑΡΑ
ΥΠ. ΒΟΥΛΕΥΤΗ ΠΑ.ΣΟ.Κ. ΔΩΔΕΚΑΝΗΣΟΥ
ΣΤΗΝ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ 'ΔΡΑΣΗ'

Τι σας ώθησε ν’ ασχοληθείτε με την πολιτική;

ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΑΣΣΑΡΑΣ: Πρέπει να σας πω ότι με την πολιτική ασχολούμαι πολλά χρόνια. Σαν υποψήφιος βουλευτής, είναι πρώτη φορά. Ξεκίνησα λοιπόν ωθούμενος από την εσωτερική ανάγκη που έχουν, αν όχι οι περισσότεροι αλλά σίγουρα αρκετοί άνθρωποι, να κάνουν κάτι ευρύτερο, να βγουν έξω από το εγώ και την οικογένειά τους. Σας διαβεβαιώνω δε, ότι για μένα που δεν επιδιώκω άλλους σκοπούς μέσω της πολιτικής, αλλά μόνο να προσφέρω, είναι ένα ωραίο ταξίδι, ένα άπλωμα του είναι μου στον κόσμο, κάτι σαν τέχνη, που δίνει στους συνανθρώπους μας ικανοποίηση και λύσεις, σε πιο καθημερινές βέβαια ανθρώπινες ανάγκες από ότι μια τέχνη, αλλά όμως πιο επείγουσες. Εξάλλου μόνο μέσω της πολιτικής, μπορείς να προσφέρεις πολλά σε τόσους πολλούς. Ζώντας έτσι, εισπράττεις και εσύ ικανοποίηση, πολύ μεγαλύτερη από το να πηγαίνεις γραφείο, σπίτι, καναπέ και τούμπαλιν.

Το γεγονός ότι η ανακοίνωση των ψηφοδελτίων καθυστέρησε, θεωρείτε ότι αποδυναμώνει τους νέους (όπως εσείς) υποψήφιους;

Γ.Κ.: Σίγουρα ξεκινάμε από διαφορετική αφετηρία. Αλλά να σας πω, εγώ δεν στέκομαι σε αυτά, δεν μιζεριάζω με τέτοιου είδους αναλύσεις. Για μένα σας είπα και πριν, η πολιτική είναι ένα ωραίο ταξίδι, είναι πανηγύρι και χαρά της ζωής και εγώ το απολαμβάνω, ανεξαρτήτως αποτελέσματος.

Αντιμετωπίζετε -με το να μην είστε μόνιμος κάτοικος Δωδεκανήσου- πρόβλημα αναγνωρισιμότητας. Πως πιστεύετε ότι θα καλύψετε το κενό;

Γ.Κ: Θέλετε σώνει και καλά να μπω στο παιχνίδι των στατιστικών και των αριθμών, με συγχωρείτε αλλά θα αντισταθώ. Τι σημαίνει αναγνωρισιμότητα; Αν εννοείτε να με αναγνωρίζουν όλοι, σίγουρα όχι δεν είμαι και σταρ της T.V., αλλά με γνωρίζουν αρκετοί. Εξάλλου έχω μεγαλώσει στην Κάλυμνο και τα πρώτα χρόνια του διορισμού μου υπηρέτησα στη Ρόδο και εν πάσει περιπτώσει μια μικρή χώρα είμαστε, λίγο πολύ, όλοι γνωριζόμαστε. Μου αρέσουν οι προκλήσεις, θα βάλω τα πόδια στα αυτιά και θα τρέξω, βάλτε ένα χεράκι και εσείς και θα πάμε καλά.

Με δεδομένες τις γνωστές εσωκομματικές κόντρες στο νησί της Καλύμνου, θεωρείτε ότι μπορείτε να συνθέσετε όλες τις τάσεις στο πρόσωπό σας;

Γ.Κ.: Είναι απαίτηση των φίλων και των ψηφοφόρων μας και πιστεύω ότι θα τα καταφέρουμε. Εννοείται ότι θα είναι μεγάλη η χαρά μου αν μπορέσω να συμβάλω στην ενότητα και την άμβλυνση των αντιθέσεων, γιατί όπως λέει και ο μεγάλος ποιητής μας ο Ρίτσος ’’εμείς αδελφέ μου παλεύουμε να ενώνουμε τον κόσμο..’’ όχι να τον χωρίζουμε.

Ποιο θα είναι το ισχυρό επιχείρημά σας στη διεκδίκηση της ψήφου;

Γ.Κ.: Δεν μου αρέσουν τα ψεύτικα τα λόγια τα μεγάλα. Το μόνο που μπορώ να πω είναι ότι αυτά που κατέκτησα στα πολλά χρόνια δράσης, τη γνώση, την εμπειρία μου στη Διοίκηση, στον τρόπο διεκδίκησης λύσεων και στο σπάσιμο της γραφειοκρατίας, θα τα διαθέσω με ιδιαίτερη χαρά στην επίλυση των προβλημάτων του τόπου μου και των συμπολιτών μου. Εν ολίγοις, διατίθεμαι να βοηθήσω. Αν επιθυμούν οι συμπατριώτες, ας με χρησιμοποιήσουν.

Τι πιστεύετε ότι θα κάνει το ΠΑΣΟΚ στις εκλογές;

Γ.Κ.: Μα εννοείται ότι θα κερδίσει. Αν όχι, αναρωτιέμαι τι άλλο πρέπει να κάνει αυτή η κυβέρνηση για να χάσει. Τα έχουμε δει όλα μέσα σε 3 1/2 χρόνια. Κουμπάρους, «νταβατζήδες», ομόλογα, ζαρντινιέρες, υποκλοπές, πυρκαγιές, ανοργανωσιά και διάλυση, φθάνει πια, αρκετά. Πάμε για άλλα…

Δεν υπάρχουν σχόλια: