Δευτέρα 10 Σεπτεμβρίου 2007

'Μπορώ να βοηθήσω τον τόπο μας'

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΓΙΩΡΓΟΥ ΚΑΣΣΑΡΑ
ΥΠ. ΒΟΥΛΕΥΤΗ ΠΑΣΟΚ ΔΩΔΕΚΑΝΗΣΟΥ
στην εφημερίδα ‘ΡΟΔΙΑΚΗ'

O Γ. Κασσάρας μιλά για τη συμμετοχή του στο ψηφοδέλτιο του ΠΑΣΟΚ και κάνει έκκληση στους Καλύμνιους, όπου και αν κατοικούν, να τον εμπιστευτούν.

Όταν ακούστηκε το όνομα «Κασσάρας» για την επαρχία Καλύμνου, από πλευράς ΠΑΣΟΚ, δεν ήταν πολλοί οι ροδίτες που το είχαν ξανακούσει… Το γνώριζαν όμως καλά οι εφοριακοί, οι οικονομολόγοι και τα συναφή επαγγέλματα αφού πρόκειται για τον πρώην πρόεδρο της Ομοσπονδίας Εφοριακών Ελλάδος ο οποίος μετά την αποδοχή της πρότασης που του έγινε από το ΠΑΣΟΚ κινείται, πέραν της ιδιαίτερης πατρίδας του της Καλύμνου, στη Ρόδο και τ΄ άλλα νησιά.

Ο κ. Γιώργος Κασσάρας στη συνέντευξη που ακολουθεί υπογραμμίζει τη διάθεσή του να προσφέρει στην Κάλυμνο, κάνει έκκληση προς τους Καλύμνιους, όπου κι αν κατοικούν, να τον ψηφίσουν και τους ζητά προκαταβολικά συγνώμη που δεν θα μπορέσει να τους δει όλους λόγω της μικρής διάρκειας της προεκλογικής περιόδου. Αναφερόμενος στο ΠΑΣΟΚ τονίζει ότι «παρά τα λάθη του είναι το κόμμα των μεγάλων έργων και των μεγάλων στόχων» ενώ δεσμεύεται, ανεξαρτήτου αποτελέσματος, να συνεχίσει το ταξίδι στη Δωδεκάνησο και μετά τις 16 Σεπτεμβρίου…

Έχετε μια σημαντική επαγγελματική και συνδικαλιστική πορεία την οποία δεν γνωρίζουν ωστόσο πολλοί Δωδεκανήσιοι. Μιλήστε μας για τους σημαντικότερους σταθμούς της.
Είναι αλήθεια ότι οι ροδίτες δεν με γνωρίζουν διότι δεν ζω εδώ. Από τη Ρόδο ξεκίνησα την υπαλληλική μου σταδιοδρομία το 1975 έως το 1977. Διορίστηκα στην Εφορία Πατρών και ξεκίνησα μια επιτυχή πορεία. Ήμουν ο ιδρυτής και πρώτος πρόεδρος του Συλλόγου Εφοριακών Αχαΐας, Ηλείας, Κεφαλλονιάς και Ζακύνθου. Το 1983 ενώ βρισκόμουν στην Πάτρα οργανώθηκα στο ΠΑΣΟΚ. Από το 1986 έως το 1989 υπηρετούσα στην Αθήνα ως προσωπάρχης του υπουργείου Οικονομικών για τους Εφοριακούς. Από το 1989 έως το 1993 υπηρέτησα ως προϊστάμενος Φορολογίας Εισοδήματος στη ΔΟΥ Νέας Ιωνίας Αττικής. Από το 1993 έως το 1996 ήμουν προσωπάρχης στους Εφοριακούς και από το 1996 έως το 1997 αντιπρόεδρος της Ομοσπονδίας. Το 1998-99 έγινα πρόεδρος του Συλλόγου Εφοριακών Αττικής και Κυκλάδων. Από το 2000 έως το 2002 ήμουν πρόεδρος της Ομοσπονδίας Εφοριακών, ενώ σήμερα είμαι ο Συντονιστής Οργανωτικού των εργαζομένων του ΠΑΣΟΚ στο υπουργείο Οικονομίας και Οικονομικών και στα νομικά πρόσωπα που εποπτεύονται απ΄ αυτό.

Την απόφαση να επιστρέψετε στη Δωδεκάνησο και να ζητήσετε την ψήφο του κόσμου της γιατί την πήρατε;
Γεννήθηκα και έβγαλα το εξατάξιο γυμνάσιο στην Κάλυμνο όπου διαμένει η οικογένειά μου, η μητέρα μου, η οικογένειά της αδελφής μου κι έχω κι εγώ το σπίτι μου. Η Κάλυμνος είναι μες την καρδιά του καθενός που οι συνθήκες το ΄φεραν να ζει εκτός Καλύμνου. Η ιδέα ότι μπορώ να βοηθήσω και το ΠΑΣΟΚ αλλά κυρίως τα Δωδεκάνησα και την ιδιαίτερη πατρίδα μου την Κάλυμνο ήταν αυτή που με οδήγησε στο να είμαι υποψήφιος.

Η υποψηφιότητά σας μάλιστα «έκλεισε» νωρίτερα από όλες τις άλλες.
«Έκλεισε» νωρίς διότι είμαι ο μοναδικός με καταγωγή στην επαρχία Καλύμνου. Εκρίθη σκόπιμο να είμαι εγώ υποψήφιος για να υπερβούμε τις τοπικές αντιθέσεις και να χαράξουμε μια νέα πορεία για την Κάλυμνο και την επαρχία Καλύμνου.
Στηρίζεστε, επομένως, στη δύναμη των Καλυμνίων.
Οι Καλύμνιοι μπορούν να βγάλουν βουλευτή και αναφέρομαι και σ΄ αυτούς που ζουν στη Ρόδο και στην Κω και στ΄ άλλα τα νησιά. Αν το θέλουν δεν βγάζουν μόνο έναν αλλά και περισσότερους. Θέλω να τους ζητήσω καταρχήν συγνώμη που ο περιορισμένος χρόνος, ουσιαστικά των 20 ημερών προεκλογικής περιόδου, δεν μας δίνει τη δυνατότητα να επικοινωνήσουμε με ένα- ένα απ΄ αυτούς. Μέσα από τις στήλες της «Ροδιακής» κάνω έκκληση να με εμπιστευτούν έστω κι αν δεν υπάρχει ο χρόνος να γνωριστούμε, υποσχόμενος ότι θα τιμήσω και την Κάλυμνο και τους Καλύμνιους όπου κι αν κατοικούν.

Τον συνυποψήφιό σας της Νέας Δημοκρατίας τον γνωρίζετε;
Για το Δρόσο Ταυλάριο έχω να πω ότι οι Καλύμνιοι που θα ψηφίσουν Νέα Δημοκρατία του οφείλουν τον ένα από τους δύο σταυρούς διότι για πολλά χρόνια υπηρέτησε το κόμμα της Νέας Δημοκρατίας, αυτός και η οικογένειά του.

Βλέπετε να προλαβαίνετε; Η προεκλογική περίοδος είναι πολύ μικρή.
Ξεκίνησα στις 20 Αυγούστου και με δεδομένη την καταστροφή που υπέστη η χώρα από τις πυρκαγιές της Πελοποννήσου και αλλού ουσιαστικά η προεκλογική περίοδος για τους νέους υποψηφίους περιορίστηκε στο ασφυκτικά μικρό χρονικό διάστημα των 20 ημερών. Αυτό ασφαλώς είναι ένα μειονέκτημα για τον υποψήφιο αλλά μπορεί και να μετατραπεί σε δυνατό πλεονέκτημα αν η υποψηφιότητά του μπορεί να συνεπάρει τους Δωδεκανησίους και κυρίως τους κατοίκους των νησιών της επαρχίας Καλύμνου και γίνει προσωπική τους υπόθεση.

Γιατί να ψηφίσει ο ψηφοφόρος το ΠΑΣΟΚ που καταψήφισε στις προηγούμενες εκλογές;
Γιατί το ΠΑΣΟΚ, παρά τα λάθη του, είναι το κόμμα των μεγάλων στόχων και των μεγάλων έργων. Το ΠΑΣΟΚ μέσα στη δίνη της προσπάθειας για είσοδο στην ΟΝΕ και της προετοιμασίας των Ολυμπιακών Αγώνων δεν κατάφερε να κοιτάξει την καθημερινότητα του έλληνα πολίτη. Όμως η 3η του Σεπτέμβρη θεωρώ ότι έχει περάσει στη συνείδηση του ελληνικού λαού, ανεξάρτητα πολιτικής του τοποθέτησης, ως μία σημαντική ημερομηνία για τη νεώτερη ιστορία του τόπου μας γιατί ακριβώς δημιουργήθηκε το ΠΑΣΟΚ που άλλαξε την πορεία και κατέστησε την Ελλάδα από μια Βαλκανική χώρα στην Ευρωπαϊκή Ένωση σε μία Ευρωπαϊκή χώρα στα Βαλκάνια. Έτσι λοιπόν οι Έλληνες μπορούν σήμερα να εμπιστευτούν το ΠΑΣΟΚ και το Γιώργο Παπανδρέου έναν πρωθυπουργό που θα βάλει ψηλά τον πήχη της αξιοκρατίας αφού θεωρώ ότι είναι ο βασικός παράγοντας για ένα άλμα της ελληνικής κοινωνίας.

Προσωπικά χάνετε κάτι αν τα πράγματα δεν πάνε όπως τα θέλετε;
Προσωπικά, παρά τους αρχικούς δισταγμούς μου, θεωρώ ότι μπορώ να καταθέσω στην κοινή προσπάθεια την εμπειρία μου από τη θητεία μου στα υψηλά κλιμάκια της δημόσιας διοίκησης. Όπως επίσης και την εμπειρία μου στον τρόπο διεκδίκησης των λύσεων που έφερα σαν πρόεδρος της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας. Και μόνο εξ αυτού του λόγου θεωρώ ότι μπορώ να είμαι χρήσιμος εάν οι Δωδεκανήσιοι με εμπιστευτούν. Και σε κάθε περίπτωση θεωρώ τον εαυτό μου ευτυχή που συμμετέχει σ` αυτό το ταξίδι. Ανεξαρτήτως αποτελέσματος θεωρώ ότι και μόνο αυτή η εμπειρία αποτελεί για μένα έναν πλούτο εμπειριών και ικανοποίησης. Και γι’ αυτό δηλώνω, από τώρα ότι για μένα το ταξίδι αυτό θα συνεχιστεί και μετά τις 16 Σεπτεμβρίου.

Δεν υπάρχουν σχόλια: